top of page
Všeobecné podmienky pre návštevu motýlího domu Lepiland
1. Úvodné ustanovenia
Týmito zmluvnými podmienkami sa riadia vzťahy medzi
LepiLand, s. r. o., ICO 55824161, Vajnorská 98A, 831 04 Bratislava - Nové Mesto, Slovensko
a zákazníkom pri návštevách motýlích domov Papilonia, nie je-li v konkrétnom prípade dohodnuté inak.
2. Definície
Lepiland je prevádzkovateľ motýlích domov a poskytovateľ služby návštevy motýlích domov pre zákazníkov. Spoločnosti pôsobiace pod obchodnou značkou Lepiland v konkrétnej prevádzke sú uvedené na www.lepiland.sk.
Motýlí dom predstavuje jedinečný vnútorný priestor simulujúci prirodzené podmienky pre zdravý život tu žijúcich exotických motýľov a vývoj motýlích kukiel, o ktoré je v ňom starostlivo postarané.
3. Zmluva a jej vznik
Zmluvnými stranami zmluvy sú Lepiland a zákazník, ktorý si od Lepiland zakúpil vstupenku alebo poukaz na návštevu motýlieho domu.
Lepiland sa zaväzuje umožniť zákazníkovi navštíviť a spoznať jedinečný koncept motýlieho domu. Zákazník sa zaväzuje zaplatiť za návštevu motýlieho domu dohodnutú cenu.
Zmluva je uzavretá
– zaplatením ceny vstupenky na pokladni Lepiland pred vstupom do objektu;
– prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.lepiland.sk (ďalej len „internetový obchod“) v okamihu zaplatenia celej ceny platobnou kartou.
V prípade uzavretia zmluvy online obdrží zákazník poukaz na návštevu motýlieho domu s dobou platnosti maximalne šesť mesiacov.
V prípade uzavretia zmluvy na pokladni obdrží zákazník vstupenku do motýlieho domu, ktorá je platná v deň kúpy.
Súčasťou zmluvy sú: (i) doklad o zaplatení ceny, (ii) ponuka na www.lepiland.sk alebo v iných propagačných materiáloch a (iii) tieto všeobecné obchodné podmienky, ak ich obdržal alebo ak sa s nim zákazník oboznámil pred uzavretím zmluvy.
4. Cena služieb a platobné podmienky
Cena služieb v EUR je uvedená na www.lepiland.sk alebo v jednotlivej prevádzke Lepiland.
V prípade platby platobnou kartou sa konečná cena služieb vrátane DPH, všetkých zliav alebo príplatkov zákazníkovi zobrazí počas online rezervačného procesu skôr, než je zmluva uzavretá.
Všetky informácie umiestnené na www.Lepiland.sk sú informatívneho charakteru a Lepiland si vyhradzuje ich prípadné zmeny.
Prípadné zľavy nie je možné navzájom kombinovať, nedohodnú sa zmluvné strany inak.
5. Storno podmienky
V prípade zakúpenia vstupenky na pokladni Lepiland nie je zákazník oprávnený odstúpiť od zmluvy pred začatím poskytovania služieb zo strany Lepiland.
V prípade zakúpenia poukazu online môže zákazník odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní bez udania dôvodu. Spolu s informáciou o odstúpení je povinný vrátiť poukaz.
Ak zákazník nechce alebo nevyužije poukaz zakúpený online, môže požiadať Lepiland do jedného mesiaca od skončenia platnosti poukazu o predĺženie platnosti poukazu alebo o vrátenie zaplatených prostriedkov na info@lepiland.sk. V tom prípade je povinný vrátiť Lepilandu poukaz obsahujúci QR kód.
Finančné prostriedky budú zákazníkovi vrátené na účet, ktorý uvedie v oznámení o odstúpení od zmluvy. V prípade neuvedenia bankového účtu mu budú finančné prostriedky prevedené na bankový účet, z ktorého Lepiland platbu za cenu vstupenky či poukazu obdržal.
V prípade nemožnosti využiť zakúpený poukaz z dôvodu verejnoprávneho uzavretia prevádzky sa platnosť poukazu predlžuje automaticky o šesť mesiacov. Ustanovenie z predchádzajúcej vety neplatí pre prípad plánovanej uzávierky prevádzky (napr. z dôvodu rekonštrukcie, mimosezónnej prestávky atď.), ak je termín plánovaného uzavretia v momente uzavretia nákupu zverejnený na www.lepiland.sk.
6. Povinnosti zákazníka
Zákazník je povinný počas celého času návštevy motýlieho domu dodržiavať pokyny zástupcu Lepilandu, najmä svojím správaním a konaním nesmie úmyselne spôsobiť akúkoľvek ujmu na zdraví alebo živote prítomných motýľov, poškodzovať rastliny ani ďalšie súčasti interiéru atď.
Zákazník je povinný správať sa s rešpektom voči ostatným návštevníkom, najmä nesmie byť hlučný alebo iným spôsobom rušiť ostatných návštevníkov, nevyhradzovať si svojvoľne väčší priestor letovej zóny, než je pre bežnú prehliadku nevyhnutne potrebné (napr. neobmedzovať pohyb ostatných osôb z dôvodu fotenia atď.).
Do letovej zóny je zakázané vnášať jedlá a nápoje.
Psy a ďalšie domáce zvieratká nemajú vstup povolený do Lepilandu.
7. Reklamačný poriadok
Ak má poskytnutá služba vady, je zákazník povinný vadu poskytovateľovi vytknúť (reklamovať) bez zbytočného odkladu, najlepšie ihneď počas alebo ihneď po skončení návštevy motýlieho domu na pokladni, príp. e-mailom na info@lepiland.sk. Zákazník je vždy povinný uviesť, v čom vidí nedostatky poskytnutých služieb a akú požaduje kompenzáciu.
Prijatie reklamácie je poskytovateľ povinný zákazníkovi písomne potvrdiť. O oprávnenosti reklamácie a o nárokoch zákazníka z prijatej reklamácie rozhodne poskytovateľ ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní, najneskôr však do 30 dní a svoje rozhodnutie zašle zákazníkovi na jeho kontaktný email alebo adresu uvedenú v reklamačnom protokole.
8. Ochrana osobných údajov
Zákazník je oboznámený s tým, že Lepiland je oprávnená pre účely plnenia zmluvy a za účelom plnenia zákonných povinností spracúvať jeho osobné údaje v rozsahu najmä: meno, priezvisko, emailová adresa a údaje platobnej karty.
Vyššie uvedené ustanovenia platia primerane aj vo vzťahu k osobám, v prospech ktorých zákazník zmluvu uzavrel.
Zákazník berie na vedomie, že ako subjekt údajov má najmä nasledujúce práva:
- požadovať prístup k svojim osobným údajom;
- požadovať opravu nepresných alebo neúplných osobných údajov;
- požadovať vymazanie osobných údajov;
- požadovať obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov;
- vzniesť námietku proti spracúvaniu osobných údajov;
- podávať sťažnosť u dozorného orgánu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov, Hraničná 12
820 07 Bratislava 27 Slovenská republika.
9. Záverečné ustanovenia
Ostatné, týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami neupravené záležitosti, sa riadia českým právom, najmä príslušnými ustanoveniami zákona.
Prípadné spory vyplývajúce zo zmluvy je zákazník oprávnený riešiť mimosúdne prostredníctvom SLOVENSKEJ OBCHODNEJ INŠPEKCIE, www.soi.sk.
K riešeniu vzniknutého sporu môže zákazník využiť platformu pre riešenie sporov online. Podrobnejšie informácie o podmienkach riešenia sporu online sú uvedené na https://ec.europa.eu/odr.
Rozhodným právom pre prípadné spory je české právo a príslušné sú súdy SK.
bottom of page